Valmet Automotive

Sijainti
Löydettiin 13 hakua vastaavaa arvostelua
Katso kaikki 17 arvostelua
Työpaikkakulttuuri
Liikaa ylitöitä liian lyhyet tauot koska ei ehdi edes syömään..
Plussat
hyvät kaverit
Huonot puolet
lyhyet tauot
Työpaikkakulttuuri
Valmet outomotive on hauskaa ja hyvää työpaikka. Minä halusin työskennellä uudelleen.
Työpaikkakulttuuri
Ubytovanie bolo fajn ale príliš drahé. Jednanie s firmou bolo síce rýchle no vždy v ich výhode a agentúra barona využíva ľudí a porušuje zákon sám som to pocítil. Práca bola ťažká po troch rokoch som mal problém s klbami bolesti a to nikoho nezaujímalo. Keď som musel dať výpoveď mi nebola vyplatená dovolenka korektne a obrali ma o časť dovolenky.
Työpaikkakulttuuri
My review is given from experience working in an office based role: - No proper career development / coaching provided - Work from home seen as negative and not recommended - Line managers take no responsibility of their subordinates. They do not "lead", inspire and drive their team's growth.. seems like they manage things rather than lead people. - Old fashioned, hierarchical organization where experience is measured in years instead of all other attributes that make of a great talent. - There is a strong spirit of fear and control. Managers do not trust their employees. - HR is unprofessional and lack legal understanding. They are not driving the employee's matters - Systems/IT not up to date. Processes are slow, everything is far from agile. - Branding itself as an international company but leadership is in favor of Germany/German language, tend to centralize positions and functions to Germany and there are no global processes in place for example in HR. I am so happy I do not work there anymore. I was frustrated while working there but properly understood only after I left how bad organization it was.
Työpaikkakulttuuri
Päällikkötaso jämähtänyt 80- luvulle. Päälliköt kilpailee keskenään epäterveesti ja pompottelee työnjohtoa mielin määrin. Surkea työpaikka.
Arvostele yritys, jossa olet työskennellyt viimeksi
Jaa kokemuksesi ja auta muita
Työpaikkakulttuuri
Aivan upea työpaikka, työyhteisö on hyvä ja työpaikka henki loistava. Erittäin nopeatempoinen työ mutta parasta on se että vain sinä voit vaikuttaa omaan työhösi. Työn voi tehdä vapaamuotoisesti kunhan pysyy annetuissa rajoissa.
Työpaikkakulttuuri
reilut parivuotta annoin tälle yritykselle. palkka on huono, sain jo kolmekymmentävuotta aiemmin tuplasti sen. mitä Valmet Automotive maksaa. Työtahti on tappavaa, Tiimari seuraa, kuinka usein ja kuinka kauan olet esim vessassa. Tiiminvetäjän erityistehtävänä on varmistaa,ettei avioparilla ole pukuhuonetta samalla käytävällä. Yritys antaa ymmärtää, että on nolla toleranssi kiusaamiseen, mutta totuus aivan toinen.
Plussat
palkka joka toinen viikko
Huonot puolet
ks edellä
Työpaikkakulttuuri
Surkea työpaikka ali palkattu, sosiaali tilat surkeat
Plussat
Ei plussia
Huonot puolet
Lyhyet tauot
Työpaikkakulttuuri
The company is a third party contractor for auto makers. Its employees are made up of nationalities from different countries across the globe. It is indeed a conducive work environment for career development
Plussat
Possibilities to interact with colleagues and make new friends
Huonot puolet
Extremely challenging schedule
Työpaikkakulttuuri
Työ on mielenkiintoista ja työtoverit mukavia. Tiimityöskentely on toimivaa ja apua saa tarvittaessa. Pomot on ymmärtäväisiä, ei "tiukkapipoisia".
Plussat
Edullinen/ hyvä ruoka.
Huonot puolet
Joskus kiire ja kesällä kuumuus.
Työpaikkakulttuuri
it's good work place but not for me. i ave been learning lot of things in work also how to operate with robot's and i have been making a lot of friend's on short time
Plussat
lot of sports from house
Huonot puolet
lot of overtime working
Työpaikkakulttuuri
ihan ok ihmiset ja työ on helppoa mutta ei sillä palkalla pysty elämään mitä tuolta saa pluss matka on liian pitkä minulle.
Plussat
ihmiset
Huonot puolet
palkka
Työpaikkakulttuuri
Man får en sociallt o meningfull dag. att livet får en mening. stödjande o lyssnar hjälpsam o vara ett team ???? lär sig något nytt varje dag
Plussat
gratis kaffe
Huonot puolet
lunchen borde vara längre inte bara 20 minuter
Näytä lisää arvosteluja yrityksestä Valmet Automotive
Sinun kannattaa ehkä kokeilla: